Trucul pentru a combate retentia de apa din organism: Apuretin

Daca doriti o silueta armonioasa, ar fi bine sa respectati cateva reguli: trebuie sa faceti sport, sa mancati alimente care permit o drenare buna a apei si toxinelor din sistemul limfatic, sa faceti masaj regulat sau automasajul picioarelor zilnic si sa va hidratati corespunzator. De asemenea, puteti apela la un mic truc, care sa va ajute sa combateti retentia de apa din organism si anume, sa luati Apuretin pe care il gasiti aici, care este un supliment alimentar si va ajuta sa va mentineti greutatea.

La ora actuala, nutritionistii acorda o atentie speciala sistemului de gestionare a apei din organism. Astfel, trebuie sa avem grija sa mentinem un echilibru intre apa care intra si cea care se elimina prin urina in principal si prin transpiratie.

Alimentele bogate in potasiu ajuta cel mai bine organismul sa activeze sistemul limfatic, potasiul fiind unul dintre cei mai importanti electroliti necesari organismului pentru rehidratare rapida. Iar alimentele bogate in potasiu sunt bananele, broccoli, cartofii dulci, somonul, dar si sucul de cocos sau apa de cocos.

100 ml de apa de cocos contin 680 mg de potasiu, adica mai mult decat 2 banane! Primul promotor al apei de cocos a fost celebra Madonna care a inceput sa consume zilnic aceasta bautura in turneul “Sticky and Sweet”.

Dupa ce i-a aflat si experimentat beneficiile, i-a ramas fidela, ba chiar se speculeaza ca si-a creat propria firma care comercializeaza apa de cocos. Beneficiile care au convins-o pe Madonna sa nu plece de acasa fara bautura delicioasa sunt rehidratarea rapida dupa un antrenament intens, scaderea colesterolului, prevenirea diabetului, activarea metabolismului si intarirea sistemului imunitar.

Informatia zilei:  Gustari sanatoase intre mese recomandate de nutritionisti

Legume si peste din belsug

Lista alimentelor benefice pentru mentinerea nivelului optim de hidratare din organism nu se opreste aici. Ea continua cu broccoli care contine potasiu, fier, fosfor, fibre, dar si substante active pretioase, cum sunt izotiocianatii, substante cu importante efecte antioxidante si anticancerigene.

In plus, sulforafanul continut de broccoli reduce cu 73% moleculele cunoscute sub denumirea ROS (Reactive Oxygen Species) generate in special de hiperglicemie, astfel ca broccoli devine un aliment foarte important in diete si in alimentatia diabeticilor. Pentru o buna drenare a apei din tesuturi, puteti apela si la cartofii dulci.

Avand un continut bogat in vitamine, potasiu, calciu si alte minerale, au un puternic efect antiinflamator. Prin continutul de magneziu, cartofii dulci previn formarea calculilor renali, iar vitamina B6 reechilibreaza activitatea sistemului nervos. Iar fibrele din cartofii dulci accelereaza digestia. Cat despre sursele de proteine animale benefice intr-o dieta antiretentie, nu ar trebui sa uitati de iaurturi si peste.

Somonul are poate cel mai mare continut de potasiu dintre toti pestii si fructele de mare, iar grasimile pe care le contine contribuie la eliminarea depozitelor adipoase de pe abdomen, coapse si fese. Puteti manca somon de 2-3 ori pe saptamana, insa puteti varia meniurile cu alte specialitati din lista pestilor cu un nivel ridicat de potasiu precum sardinele, tonul, codul, halibutul.

Informatia zilei:  Informatii de stiut inainte de o operatie de marire a sanilor

In cazul retentiei de lichide, o solutie o reprezinta si plantele diuretice naturale precum Uva Ursi (strugurii ursului) – are menirea de a creste usor frecventa de urinare. Alte elemente care ajuta la o drenare eficienta a apei din organism sunt vitamina B6, magneziul, extractul de flori de sulfina, matase de porumb, extractul de boabe de ienupar, telina, usturoiul, patrunjelul si pulberea de patrunjel, fructele bogate in vitamina C – kiwi, citrice, dar si mango, papaya, ananas.

Insa pe langa dieta, trebuie sa va reamintesc de consumul de apa, care trebuie savurata incet pentru ca fiecare celula din organism sa beneficieze la maximum de virtutile sale. Si incercati sa n-o beti imediat dupa masa pentru ca dilueaza enzimele necesare digestiei.

Nu renuntati la sare!
Din teama de a nu retine apa si a favoriza celulita, foarte multi dintre noi au eliminat aproape complet sarea din alimentatie. Este adevarat ca sarea de bucatarie obisnuita din comert nu mai are nimic in comun cu vechea sare utilizata mii de ani de oameni. Contine mai mult de 98% clorura de sodiu, o substanta straina structurilor organice, 2,5% absorbanti de umiditate si restul iodina.

Informatia zilei:  8 pasi pentru o sanatate de fier in aceasta toamna!

Acest amestec dauneaza mult echilibrului hidroelectric din corp, tulburat si de sodiul care provine din alimente preparate sau semipreparate, ambalate si “imbogatite” cu conservanti, acidifianti sau potentiatori de arome. Insa sarea provenita din surse naturale pretioase, precum sarea roz din cristalele originare din Himalaya, de exemplu, reprezinta un amalgam de aproape 90 de minerale si oligoelemente, menite sa ajute organismul sa mentina un nivel optim de apa, esential pentru buna functionare a proceselor metabolice si activitatea mai multor organe.

Proportia mineralelor contribuie la obtinerea unui pH optim la nivel celular si in special in celulele de la nivelul creierului. In plus, cristalele de sare de Himalaya intervin activ in procesul de digestie si faciliteaza, de asemenea, o mai buna absorbtie a nutrientilor in intestin. Aceasta sare naturala contribuie eficient la schimburile de substante la nivel celular si in loc sa creasca tensiunea, chiar o regleaza.

Un alt beneficiu dovedit al sarii de Himalaya este acela ca previne aparitia calculilor biliari si renali, iar prin continutul optim de calciu si magneziu, previne crampele musculare.