Sunt N motive care stau la baza succesului in Ho.Re.Ca.

Clientul este o categorie sociala care in schimbul banilor doreste produse, servicii, rapiditate, respect, doreste sa se simta important si sa critice orice neajuns de orice natura. Este dreptul lui sa faca asta, doar a platit, va spune.  Ei bine, tocmai in functie de aceste „pretentii” ale clientilor se stabilesc conditiile care conduc catre succes in lumea hotelurilor, a restaurantelor si a altor afaceri care se bazeaza pe deservirea clientilor cu spatii de cazare si cu mancare.

detergenti-profesionali-de-curatat

Clientii au pretentii

Este de datoria clientilor sa aiba pretentii atata timp cat acestea sunt justificate si exprimate intr-o maniera politicoasa. Este de datoria lor sa nu accepte conditii proaste de cazare, sa nu accepte mancarea de calitate indoielnica si preparata si/sau servita in conditii igienice improprii sau, vai, precare!

Patronii au obligatii

Patronii de localuri, moteluri sau hoteluri au obligatia legala de a nu periclita sanatatea clientilor si obligatia morala de a isi respecta clientii. Nu de alta, insa daca nu isi dau interesul sa asigure cele mai bune conditii posibile in situatiile date, clientii nu vor reveni, nu vor recomanda si vor face rau oferind review-uri negative. Managementul este direct raspunzator de succesul sau insuccesul afacerii, din n motive.

produse de curatat

Chestiuni de bucatarie interna

Un tur prin toate anexele si salile oricarei incinte de acest tip va releva clientilor care sunt motivele pentru care totul merge struna si pentru care mancarea este dumnezeiasca, sau pentru care nu este posibila o servire mai rapida, din punct de vedere logistic.

Daca un client intelege, poate continua sa revina in speranta ca  neajunsurile se vor remedia in scurt timp, dupa cum i s-a promis. Daca patronul primeste reclamatii ca mancarea nu este buna, o masura de bucatarie interna este:

  • angajarea unui sef de sala mai experimentat
  • suplimentarea personalului
  • inlocuirea furnizorului de alimente cu unul care sa asigure carne, condimente, legume, fructe etc. mult mai gustoase, naturale intr-o masura mai mare, produse de curand
  • chestionarea clientilor in legatura cu mancarea servita, cu preferintele lor momentane si ulterioare

detergenti profesionali pentru domeniul horeca

Daca un client observa murdarie si reclama acest lucru, nui va fi pornit sa ii avertizeze si pe ceilalti sau sa faca reclama negativa daca personalul transmite managerilor si managerii asigura ca nefericita situatia se va remedia pe loc, apoi curatenia va trona pentru totdeauna.

Pentru asta, in „culise” anumite persoane vor umbla grabite pe laptop in speranta ca vor ajunge mai repede la Distribuitorprodusealimentareitalia.ro si vor gasi acolo inclusiv detergenti profesionali, toate in ambalaje care sa merite la pret si care sa ajunga pentru intreg locul si pentru mai multe zile la rand, adica:

–          alcool etilic

–          creme de curatare

–          dezinfectanti si degresanti

–          detergent de pardoseala ori WC

–          detergenti de vase buni si frumos mirositori

–          spray-uri pentru curatarea aproape instantanee a diferitelor suprafete

detergenti profesionali pentru domeniul horeca

Iata cate produse au in vedere doar aspectul curateniei unei incinte in care clientii se cazeaza sau mananca/bea! Aspectul alimentar, alte produse, multe servicii, aspectul ambiental – alte produse si asa mai departe. Sunt n lucruri care participa impreuna la succesul unui actor economic din industria Ho.Re.Ca.!

 

Informatia zilei:  Buchete de lalele - insemnatate si tipuri