Cele mai bune fructe si legume recomandate in dieta

Seretele menite sa asigure succesul dietei tale probabil nu mai sunt un mister pentru tine, mai ales daca esti preocupata in permanenta de imaginea ta, de modul in care ceilalti te percep, de felul in care te poti imbraca. De cele mai multe ori, insa, dietele care dau rezultate uimitoare intr-un timp record sunt cele care iti solicita rabdarea, timpul, care conduc la carente de vitamine si minerale, sunt acele regimuri drastice in urma carora te simti extenuata si lipsita de energie si vitalitate. In plus, pielea, parul si unghiile tale vor avea de suferit in urma acestor diete care iti impun restrictii alimenatre severe si care, in cele din urma, iti fac mai mult rau decat bine.

Daca vrei sa slabesti usor si sa iti modelezi silueta fara sa te infometezi, alimentatia poate fi aliatul tau de nadejde, atat timp cat iti planifici corect regimul alimentar. Afla cum poti sa iti remodelezi silueta cu ajutorul fructelor si al legumelor si care sunt cele mai bune alimente in acest sens.

Fructele, savoare si sanatate

Datorita continutului mare de fibre asociat unui consum de lichide corespunzator, fructele mentin senzatia de satietate pentru mai mult timp, motiv pentru care sunt ideale pentru gustarile dintre mese si chiar pentru micul dejun, atunci cand sunt completate de iaurt. Probabil o sa te gandesti la faptul ca fructele sunt bogate in glucide, ceea ce poate reprezenta un minus pentru eforturile tale de a slabi. Totusi, este bine sa stii ca fructoza regasita in fructe este un glucid usor de asimilat, care nu se transforma in tesut adipos, ci iti ofera energia de care ai nevoie. Chiar si asa, in comparatie cu alimentele care te ingrasa intr-adevar, aportul caloric negativ al fructelor este nesemnificativ, in comparatie cu beneficiile pe care ti le aduc.

Iata care sunt cele mai indicate fructe pe care le poti consuma in regimul alimentar urmat in dieta de slabire. In cazul in care simti nevoia de ceva dulce sau ai ceva de sarbatorit si nu vrei sa iti dai peste cap regimul, alege un tort cu fructe de la Candycat.ro in locul celor cu ciocolata.Tort diplomat cu capsuni

Informatia zilei:  STUDIU: Mancarea picanta iti prelungeste viata!

Mere verzi: au cea mai mica cantitate de zahar si un continut considerabil de fibre, motiv pentru care sunt celebre in randul femeilor care vor sa slabeasca fara sa se infometeze.

Grapefruit, portocale, pomelo: 100 de grame de grapefruit contin mai putin de 40 de kcal. Asadar, il poti consuma si seara, fara sa-ti fie teama ca te vei ingrasa. Ai grija, daca ai probleme cu stomacul, deoarece grapefruitul favorizeaca cresterea nivelului aciditatii din stomac. Nici portocalele nu au un aport caloric mai mare, avand mai putin de 50 kcal la 100 de grame, in timp ce pomelo are in jur de 40 kcal. Mai mult decat atat, portocalele sunt foarte bogate in calciu, fier si potasiu, reprezentand o varianta de desert excelenta pentru anotimpul friguros.

Fructe de padure: bogate in atioxidanti, zmeura, murele si afinele, coacazele si capsunile te protejeaza impotriva degenerarii celulare cauzate de radicalii liberi, datorita flavonoidelor. Acestea sunt substante cu proprietatin antibacteriene si tonice care protejeaza organismul de actiunile cancerigene ale factorilor de mediu. In plus, datorita fibrelor, fructele de padure iti vor potoli foamea in cel mai scurt timp.

Pepene galben si rosu: chiar daca este foarte aromat si dulce, pepenele galben nu iti ameninta dieta, dimpotriva, este o optiune demna de luat in seama daca iti doresti ceva dulce si proaspat, fara a-ti face griji in privinta caloriilor. Pepenele rosu iti asigura, pe langa glucide, si o importanta doza de apa, aceasta consistenta fiind explicatia faptului ca te simti satula pentru mai mult timp. Atat pepenele galben, cat si cel rosu contin mai putin de 25 de kcal pe 100 de grame, au proprietati anticangerigene si, cel mai important, pepenele galben are calitatea de a regla activitatea glandei tiroide, vinovata uneori pentru acumularea excesiva de kilograme.

Pere: savuroase si parfumate, perele sunt fructele toamnei pe care le poti consuma la orice ora, deoarece au aproximativ 30 de kcal la o suta de grame. In afara valorii calorice mici, care iti avantajeaza silueta, perele au si numeroase proprietati terapeutice: intaresc sistemul imunitar, stimuleaza productia de hemoglobina, tin sub control nivelul colesterolului negativ si te ajuta sa depasesti cu succes perioadele de stres si oboseala.Imagini pentru fructe

Informatia zilei:  5 beneficii surprinzatoare ale otetului de mere

Ananas: cu mai putin de 50 de kcal pe o suta de grame, ananasul este ideal pentru curele de slabire, deoarece poate fi consumat atat simplu, cat si in combinatie cu iaurt sau pe post de garnitura, alaturi de preparate din pui. Totodata, contribuie la reducerea nivelului de colesterol din sange, are efect tonic si revitalizant asupra organismului, mai ales in perioadele de convalescenta.

Pe langa fructele pe care le poti consuma oricand in timpul dietei, exista si fructe pe care trebuie sa le eviti cat mai mult, deoarece au un aport caloric dublu sau chiar triplu fata de cele prezentate pana acum. Printre acestea se numara bananele, avocado (aproximativ 150 de kcal/100 grame), strugurii, fructele uscate,  mango.

Legumele, alimente cu o valoare nutritionala incontestabila

Pe langa antioxidanti, vitamine si minerale, legumele proaspete sunt si surse importante de fibre. Acestea asigura bunastarea sistemului digestiv, prevenind tulburarile intestinale, precum si riscul aparitiei cancerului de colon. Mai mult decat atat, legumele verzi contin cantitati importante de carbohidrati complecsi, care nu sunt metabolizati sub forma de tesut gras la fel cum sunt cei proveniti din glucide, mai ales din zahar. In plus, in comparatie cu fructele, legumele proaspete au un aport caloric mai mic, motiv pentru care pot fi incluse fara probleme in masa de seara, chiar si la ore tarzii.

Oricat de slab calorice ar fi legumele, in cazul in care vrei sa slabesti, este bine sa eviti anumite sortimente, deoarece sunt mai bogate in amidon, carbohidrat polizaharid care iti poate ingreuna eforturile de a slabi. Iata care sunt cele mai bune legume pe care le poti consuma in dieta:

Informatia zilei:  Stimularea productiei de ovule, la femei, cu Gonal-f 450 UI

Leguminoase (fasole verde, mazare, linte, soia): sunt bogate in proteine si aminoacizi, avand proprietatea de a te mentine satula pentru mai mult timp.

Spanac si broccoli: sunt bogate in fier si vitamina C, de aceea este bine sa le consumi zilnic, pentru a preveni anemia si problemele cu imunitatea.

Varza de Bruxelles

Ceapa si usturoi: legume pe care le poti consuma sub forma de mirodenii, deoarece au o aroma minunata si te protejeaza de infectii si de racelile de sezon.

Rosii: surse importante de licopen, antioxidant cu rol de prevenire a cancerului de piele si de protectie celulara, in special in cazul actiunii razelor ultraviolete.

Ciuperci: pregatite pe gratar, sunt o alegere excelenta pentru masa de seara, asigurandu-ti o doza importanta de potasiu, proteine, vitamina D si carbohidrati complecsi. In plus, ciupercile nu contin deloc amidon si nu contin grasimi. Nu-i asa ca o sa le consumi zilnic?

Morcovi: sursa esentiala de retinol si vitamina A, morcovii te ajuta sa previi imbatranirea prematura a pielii, favorizeaza regenerarea celulara si intareste sistemul imunitar. Pentru a te bucura din plin de proprietatile nutritive ale morcovilor este recomandat sa ii consumi alaturi de ulei de masline, deoarece acesta favorizeaza absorbtia rapida a nutrimentilor.

Urmeaza dieta bazata pe fructe si legume proaspate cel putin 4 saptamani, daca vrei sa observi modificari vizibile. Este la alegerea ta cum iti construiesti meniul alimentar, insa nu uita ca dieta pe baza de fructe si legume nu presupune doar consumul acestui tip de alimente, ci trebuie sa fie diversificata si sa cuprinda toate grupele de alimente, astfel incat organismul sa nu aiba de suferit. De exemplu, consumand doar fructe si legume poti produce un dezechilibru in functionarea corecta a metabolismului, din cauza faptului ca aceasta dieta te priveaza de proteine si grasimi. Fii echilibrata si nu uita sa completezi orice regim alimentar cu un program de exercitii pe care sa il urmezi regulat.

In cazul tau ce dieta a dat cele mai bune rezultate?