3 Elemente SEO importante pentru optimizarea PROFESIONISTA a website-ului tau

Pentru ca detin un domeniu, intotdeauna m-a interesat cum pot sa devin mai vizibil in mediul online si, implicit, sa atrag mai multi vizitatori pe site-ul meu. Acestea sunt si motivele pentru care am inceput sa citesc mai multe despre SEO. Cu toate ca acest termen nu este la fel de cunoscut la noi, cum este in alte tari, cei interesati pot gasi o multime de informatii despre optimizarea SEO, mai ales pe site-urile agentiilor de marketing.
Daca ai ajuns la articolul meu, este clar ca si tu vrei sa afli mai multe despre cum poti sa iti optimizezi site-ul, astfel incat sa ocupe un loc cat mai bun in ierarhia Google. De aceea, in cele ce urmeaza, o sa iti prezint, din informatiile pe care le-am aflat, cele 3 elemente ESENTIALE pentru o optimizare a site-ului profesionista!

Iata care sunt cele mai importante elemente SEO:

1. Optimizarea SEO on-page

Seo on page (vezi aici totul despre asta) se refera la aplicarea unor strategii direct pe site. Astfel, in functie de identificarea unor cuvinte cheie relevante pentru website-ul tau, va trebui sa faci si modificarile aferente. Bineinteles, trebuie sa analizezi si concurenta, astfel incat sa vii cu ceva nou, dar nu complicat pentru cel care iti acceseaza site-ul. Apoi, pentru a obtine o pozitie cat mai buna pe motorul de cautare Google, trebuie sa ai in vedere si:
• elementele <h1> si <title>, intrucat genereaza modificari rapide in ceea ce priveste cresterea unui site;
• viteza de incarcare a site-ului, caci cu cat se incarca mai greu, cu atat vizitatorii se vor plictisi si vor iesi de pe website;
• structura seo-friendly a URL-urilor – acestea trebuie adaptate, astfel incat sa fie reprezentative pentru fiecare pagina a site-ului tau, insa, in acelasi timp, sa ai grija sa nu fie prea lungi si sa nu abuzezi de cuvintele cheie;
• securizarea site-ului cu ajutorul unui certificat SSL – chiar specialistii de la Google au confirmat ca reprezinta un factor de ranking, motiv pentru care nu trebuie sa mai amani aceasta masura, ci este necesar sa apelezi la un programator cu experienta pentru ca trecerea de la http la https sa se realizeze corect;
• postarea frecventa – continutul unic, de calitate si interes pentru useri o sa conteze foarte mult pentru website-ul tau!

Informatia zilei:  Cinci feluri de a te intari in vointa

2. SEO off-page

Asa cum probabil ti-ai dat seama, seo on-page conteza foarte mult, insa in completarea sa trebuie sa ai si o strategie de off page seo bine pusa la punct. La ce se refera? La profilul de backlink-uri, la calitatea acestora, dar si la frecventa cu care apar link-urile externe si autoritatea domeniilor unde sunt publicate.
Fara indoiala, pentru optimizarea seo-off page vei avea nevoie de ajutor specializat [recomand www.SEOCupCake.ro], astfel incat sa nu supra-optimizezi, caci website-ul tau va risca sa fie penalizat de Google.

Informatia zilei:  Iata cum iti prezinti proiectul in fata sefilor!

3. Imbunatatirea UX (experientei utilizatorului)

UX sau user experience se refera la calitatea interactiunii utilizatorului cu website-ul tau. Tocmai de aceea, trebuie sa intelegi care sunt nevoile utilizatorilor, pe ce pun ei pret cand intra pe un site si ce poti face pentru ca acestia sa aiba o parere buna despre ce le oferi. Astfel, in acest scop, trebuie sa tii cont de:
• utilitatea informatiei oferite;
• accesarea facila, de pe orice dispozitiv;
• design-ul atractiv.

Informatia zilei:  4 criterii de selectie a anvelopelor carora nu le acordai atentie

Indeplinind fiecare conditie enumerata si avand in vedere imbunatatirea permanenta, vei putea spune ca website-ul tau este optimizat profesionist.
Fara doar si poate, pentru a face SEO on page si off page, precum si pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor website-ului tau este necesar sa te informezi continuu, pentru a fi la curent cu toate schimbarile din domeniu. Cu toate acestea, cel mai probabil, o firma de marketing online s-ar putea sa te ajute mai mult, daca detii un business si vrei sa te dezvolti.